TOMixer
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:58, 27 Kwi 2013 Temat postu: Regulamin. |
|
|
§1. Profil:
1. Podpis powinien być możliwie krótki. Dobrym rozwiązaniem jest używanie mniejszej czcionki.
2. Rozmiar obrazka w podpisie nie może przekraczać rozmiaru (Szer: 750 Wys: 200) pikseli (Max 1 obrazek w podpisie).
Osoby nieprzestrzegające tego zalecenia zostaną pozbawione możliwości umieszczania obrazków.
3. Zawartość podpisu nie powinna zawierać: adresów do stron, linków, które po ich wywołaniu otwierają się bez końca, zawierają treści tylko dla dorosłych. Administrator może dokonać oceny zawartości profilu i nakazać jego zmianę nawet jeśli jego treść nie narusza regulaminu.
§2. Zakładanie tematów:
1. Zanim założysz nowy temat, upewnij się, czy nie był on już poruszany wcześniej. Użyj w tym celu funkcji „szukaj”
2. Nowy temat powinien być umieszczony w najodpowiedniejszym dla niego dziale, zgodnym z poruszanym zagadnieniem.
3. Sformułuj nazwę tematu tak, by jak najbardziej precyzyjnie oddawała jego treść - poprawna nazwa tematu to gwarancja na szybkie wyszukiwanie i czytelne przeglądanie przez użytkowników.
§3. Wypowiedzi na forum:
1. Osoby odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanie Forum, tj. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo usuwać/zmieniać treści niezgodne z regulaminem bez powiadomienia, bądź dopisując jakąś uwagę do postu.
2. Zakazane jest umieszczanie na forum jakichkolwiek treści wulgarnych.
3. Forum jest polskojęzyczne - posługujemy się poprawną polszczyzną. Nagminne błędy, jak i brak polskich znaków czy ignorowanie jakichkolwiek innych aspektów (interpunkcji, składania wypowiedzi ze zdań) będą karane ostrzeżeniami.
4. Nie wolno nadużywać emotikon.
5. Nie formatuj niepotrzebnie czcionki (nie pisz czcionką pogrubioną, powiększoną, etc. ).
Wyróżniamy tylko pewne słowa a nie cały tekst. Nie zmieniaj koloru czcionki - jest to zarezerwowane na dopiski Moderatorów/Administratorów.
6. Nie pisz WIELKIMI literami.
7. Nie pisz popularnym w internecie slangiem.
§4. Kary:
1. Administratorzy i moderatorzy dysponują wachlarzem kar, które stosują w wybranych przypadkach złamania regulaminu. Kary to:
- słowne upomnienie – udzielane poprzez dopisek do postu, post lub wiadomość prywatną (PM)
- skasowanie/edycja treści – zmodyfikowanie postu lub pól w profilu
- ostrzeżenie – popularny „warn”, które zapisuje się w profilu użytkownika, kolekcjonowanie ostrzeżeń w pewnym momencie kończy się banem
- ban: trwałe wyrzucenie użytkownika z forum
2. Wymiar kary leży w gestii moderatora/administratora udzielającego jej.
3. Otrzymanie 2 ostrzeżeń, oznacza 24 godzinną blokadę wejścia na forum.
4. Otrzymanie 3 ostrzeżeń, oznacza 7 dniową blokadę wejścia na forum.
5. 4 ostrzeżenia oznaczają trwałą blokadę wejścia na forum.
6. Każde ostrzeżenie ulega przedawnieniu po upływie 180 dni od jego otrzymania.
7. Szczególnie drastyczne zachowania naruszające regulamin zostaną ukarane trwałym zbanowaniem użytkownika.
8. Użytkownik ma prawo do poznania motywów decyzji, oraz do odwołania się od decyzji moderatora do administratora.
§5. Reklamy:
1. Reklamowanie Stron Internetowych i Forów Dyskusyjnych na naszym forum jest surowo zabronione, nie wolno zakładać tematów i umieszczać reklam w podpisie i postach, jedyne miejsce gdzie można umieścić adres to w swoim ->Profilu<- Reklamowanie stron wiąże się ze zbanowaniem użytkownika i usunięciem reklamy.
Jeśli chcesz się zareklamować, twoja strona jest ciekawa i jesteś skory do współpracy to napisz w dziale "Partnerstwo" Dodaj nasz button na swoją stronę/forum a my dodamy na naszą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TOMixer dnia Nie 15:39, 28 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|